02 February 2011

Painful but beautiful

Atnacu majas, fiziski slikti, gribas vemt, nezinu kapec... Man vajag izpildit majasdarbus, fiziku es daleji pabiedzu vel tikai anglu valoda un matematika palika. Baigi gribas gulet, tapec laikam tulit iesu pagulet, tad pabeigsu macities, un mazliet paspelesu gitaru, man ir jaiemacas dziesma: Many Of Horror- Biff Clyro. Loti vienkarsi tikai man mazliet jauztrenne roka 'Bm' akordam. Sodien gandriz pabeidzu  kursadarbu fizikaa, un pec skolas gaju uz zinatnes klubu lai pabeigtu savu projektu: 'Should Cannabis be legalised?' Tikai man aizgaja divas ar pus stundas..
No rita baigi bija es aizutiju Armanam iszinu lai vins nak uz pieturu un tad vins neatnaca, un tad vins atsutija iszinu ka jau nak, un es izskapu pie Tesco lai iekaptu nakamaja autobusa kura vins teica ka bus, un tad es iekapu 44 un vina nebija. Tad man atkal nacas kapt ara nakamaja pietura, un es beidzot vinu satiku 45, no rita iznak ar 3 autobusiem braucu. Mes braucam lidz centram un tad skrejam pari ielai un kapam 27 lai tiktu lidz skolai. Patiesiba tik atri iznaca, mes nokavejam skolu tikai 15 min.
School was fun, mes ar Batoul'u gajam no fizikas uz kautkurieni pusdienslaika un tad mes gajam garam klasei uz kuru iet visi kas kave skolu uz 20 min, un mus ieraudzija un lika palikt tur. Tad mes gribejam ielavities Mrs. Gaskell'es (taa briesmigaa, druasmiga, bailiga skolas parvedeja) lai es varetu nociept manu jaku kuru vina man atnema piektdien. Kamer Batoula dezureja koridorii, es rebelis ieskreju un jaku dabuju. Velak skolas kafiterija es ieraudziju vinu dezurejam un pajautaju vai es varesu dabut atpakal savu jaku, just in case un vina bija briesmigi jauka un teica lai es ienaku pec 10 minutem pie vinas pec tas jakas. Un tad man neatlika nekas cits kaa likt Batoul nakt ar mani lidz vinas offisam un nolikt vinu atpakal. 
mmm. aa, es sodien ieraudziju savu skulpturu!!! Manai balerinai krutis ir iespiestas uz ieksu un veders ari ta riktigi! Skolotaja teica ka izgriezis caurumu aizmugure kartonam un tad izbidis no iekspuses iesistas dalas. Es laikam rit panemsu majas visus A2 makslas darbus un pabeigsu, jo i have to hurry up.
Pec skolas bija ta bish tumss un lietains un vejains, un bija tik forsi iet lidz Newport Roadam ar kajam, es riktigi izbaudiju. Man bija galigi vienalga ka man noteikti notecejusas acis, bija loti jauki, especially with music in my ears.
cau.

No comments:

Post a Comment