04 February 2011

Hah
Sodiena bija gara. Skola nebija nekas, tikai pusdienslaika es sedeju pie datoriem un rakstiju anglu valodu, un peksni saka tecet asins pa degunu un es skraidiju pa visu biblioteku jautadama vai kadam ir salvetes, un nevienam nebija man par prieku. Noskreju leja uz toletem un sausmas ieraudziju ka man visa seja asinis deem. Ah pec skolas with Louise and Rose, mes gajam majas, un tad vina teica ka vinas draugs ar savu draugu esot skatijies manas bildes FB, un ka vina draugam es esmu iepatikusies, so i checked him out. heh. Aah un vinam kadi 17, 18 gadi? forsi man smiekligi. Pec skolas braucu majas, pargerbos un braucu uz centru satiku meitenes pie kino un mes noskatijamies filmu: 'Little bit of heaven'. Atbraucu majas un aiziet sakam ar mammu strideties.Tas ir vina saka uz manim blaut par kautko.
Awwwhhshssss es gribu ritdien visu dienu cucaat bet nevar man jaiet uz British red cross, jo es neesmu bijusi jau kadas 2 nedelas + es aiznemos jaku, un man jaatdod. Maybe es ari aiziesu pie friziera un nogriezisu matus profesionali, nejau pati sev, ka es izdariju sestdien. Nopietni, kad es vinus izmazgaju un izzaveju izskatas ka no 80tajiem tas kuplas frizuras, lidz plecam un iet uz ieksu.


Arlabunnakti,
eju skatities Skins jauno seriju un dzert kafiju, mm.

No comments:

Post a Comment