01 February 2011

nothing to say



Sodien tik sudiga diena, es varetu vienkarsi nomirt. ahhh, es gribeju dabut atpakal savu veco istabu un mes ar peteri riktigi sakam bluat vins uz otru un tad jau fiziski ari sakam, mazliet sist viens otru. Vinam asino lupa no manis :// Luize man atsutija izzinu ka mana skuplptura ir negliti izsakoties sapi**a viens sparns bija salocis un veders bija iesists uz ieksu un mjaa, galigi strunigi.Musu skolotaja ir tik stulba ka nevar pat pieskatit savu klssi un lai dabri netiek sabojati utml, man pec 2 nedelam janodod sava makslas gramata, un man daudz DAUDZ kas ir japabiedz unn tagad nav ari skulpturas?! fuck her,  Es biju TIK dusmiga un vienvardsaktot galigi asaraas, es ieskrju sava istaba un gribejas aiozslegt bet nevar so istabu so es piebidiju gultu un riju paracetamolus un nosmekeju 2 cigaretes. Es esmu stulba. Es rit uz skolu eju palubomu jo man vajag, vienalga ka slima es tapat zales nedzeru ja vien paracetamolu var saukt par zalem. + daudz vitaminus.
jebal es eju spelet gitaru,



kad es vel biju laimiga



No comments:

Post a Comment