01 November 2010

vins ir silts.

Tikko sakas pusdienlaiks, un es sodien laikam neko needisu. man ir kokakola (cocacola? ). Fills me up.
Sodien bija tik briesmigi gruti piecelties. Es visu laiku atliku un atliku celsanos par 5 minutem. Bija tik auksti kad es izlidu no gutas ka es pilnigi triceju. Pirmo reizi uk, pirma lieta ko es no rita izdariju bija:- uzvilku savu skolas uniformu, Par lielo, tumsi zilo, bezformigo dzemperi. Vinam ir tik daudz minusu un tikai vien pluss. VINS IR SILTS.
Es esmu izdomajusi ka man nevajag meteli. Es iztiksu ar skolas dzemperi un melno jaku pa virsu. Pie tam es ziema pusdienlaikaa neiesu ara no telpam, un lielako dalu es pavadu autobusaa jebkura gadijuma.


Pec skolas iesu uz Roath Library, pati vecaka bibleoteka kadu esmu vel Kardifa redzejusi. Vina man patik daudz labak neka centralaa, modernaa, kur gramatu plaukti ir tikai lidz vedeeram, un tas nerada nekadu gramatu noskanu. Bet Roath bibleotekaa plaukti sniedzas pari galvai, ka manuprat tam ir jabut. Man vajag kadu labu gramatu. VAJAG. es nessmu neko labu lasijusi jau ilgu laiku. Tagad es lasu 'Betrayed' kas man liekas ir mazliet garlaicviga. karteja vampiru gramata.
Es iesu uz matematikas klubu tagad. Satikt Luizi, kautgan man nemaz nevajag matematiku. Vienkarsi iesu pie sava vieniga drauga.
redhead.

No comments:

Post a Comment