02 November 2010

clouds

man gribas blaut
tikai nav kur,

Es sodien,ka gandriz katru dienu nokaveju skolu. Es nemaz netaisijos iet uz kavetaju klasi, bet ta ka man bija 3 makslas, man bija jaiet garam tur. Es ieraudziju skolotaju kas vada to klasi un tad meginaju paiet garam, ar aciim zemee, un noliektu galvu. Vina pa visu koridooru noblavas: hey you, redhead, yo've got a detention!'
Neveicaas,
Un kad vina teica ka visiem jabut kautkam prieksaa ko lasit, es no somas izvilku savu lielo 700 lpp, gramatu (Ritausma, zini kressla ja? ) un hehe. saku lasiit. xD
Alright, es iesu
Makslaa mes taisam skuplptuuras, man bus balerina
Un majas man pie loga ir beidzot pieliktas ziemassvetku lampinas, un aww, tik jauka atmosfera man ir istabaa. Eieliksu kadu bildi velak.

Sodien Coleg Glan Hafren ir apmekletaju diena. Bus jaiet. :\
aah, attaa

No comments:

Post a Comment