31 October 2010

Lai jums jauka svetdiena.



brivlaiks jau beidzies. nu ne pavisam. sodien ir svediena un man jau prats ir noskanojies ka ritdien bus jaiet uz skolu.
Lielako dalu laika man ir auksti, man vispar nav jaku, tikai mana melnaa kuru es velku uz skolu un arpus skolas. Varbut sodien aiziesu lidz PULP vai H&M un nopirksu kautko siltu. + man janoperk matu krasa. Liekas ka vissa mana sakrata nauda aizies. Nekas.


Vel es sodien esmu ieplanjusi sakartot istabu un ta pamatigi.
Vel es edisu veseligi. no sodienas. nekadas sokolades. tikai sokolades dzeriens bus atlauts. + ja es dzeru teju tad es likst vienu karoti cukura, 2 karosu vietaa.
Mana istaba ir tumsi, man vajag spuldziites. vai vel vienu lampu, bet man jau ir divas. varbut ziemasvetku lampinas?
lai jums jauka svetdiena.

No comments:

Post a Comment