29 November 2010

c'est bien! : D

Well, thats very odd. vissa zeme ir klata ar ledu un sniegu, un mums tapat jaiet uz skolu. Un no rita kad es pamodos bija -5!
Parasti mani riti ir pilnigi debili, jo es loti leni kustos. Es sagerbjos, iztiru zobus, uzskasu matus, uzkrasojos un tad noeju lejaa, un ieraugu pulksteni xD un taja bridi es saprotu ka mans autobuss aiziet pec 8 minutem, tad es atri velku savas kedas un pakeru somu, uzlietu austinas un skrienu uz autobusu. Nu sorit es izdomaju ka es visu darisu otradi. Es paedu brokastis, tad sagerbos un iztiriju zobus. Matus es savacu nekartiga astee un acis es vispar neuzkrasoju. No big deal, tikai izskatos loti baala, un neizteiksmiga but who cares? Un par jaunajiem matiem esmu sanemusi komentarus ka smuki izskatas. Ka var taa melot man skatoties acis? Es tacu zinu ka vini ir izpurusi, un pasi isakie mati stav gaisaa, ahaha ;D
Sodienas stundas ir baigi forsaas:
2 francu valodas
Sports
Anglu valoda
Kimija.
ahh ka es neieredzu sportu!!! man sodien nebija sportaterps lidzi.

mm.
My english teacher just told me i must do some work, so i better stop writing. xD
x
josta kuru es nopirku svetdien/







1 comment: