27 November 2010

sniegs un nav.

hey hey hey
VAKAR UZSNIGA SNIEGS!!!!
un sodien vins diemzel nokusa, ehh skrobe.
Sodien man plkst. 09.45 bija apmeklejums pie friziera. Es jau gribeju teikt ka pie zobarsta :D
Un tad aizgaju uz veikalu 'Pulp' un skatijos t-shirts un vini vissi briesmigi dargi, krekls: 20 marcinas, ahh can't afford that ;D
Es aizgaju uz h&m un man lielaka nederja 10 izmera bikses un mati man vispaar pakalaa izskatas vienkarsi briesmigi, un tad es garbtuvee gandriz saku raudat.Beigas es nopirku sarkan-zilu rutainu kreklu un biju jau gatava sev nopirkt pus-bikses-pus legingus (nezinu ka tas saucas) bet man pietruuka 20p, Tad aizgaju uz 'Superdrug' un tur nopirku sarkanu lupukrasu par 1 marcinu. Un vina loti labi izskatas pie maniem matiem. Es tikai nezinu kad vinu varesu lietot un vispar man mazliet bail ka es izskatos vulgari.
Aaa es teicu Robam ka iesu garam vinu grupai kad vini speles netalu no tirgus, bet tad es nebiju apmierinata ar savu jauno matu griezumu, tapec es tuvu tur negaju.
bljaa,cik te daudz kludu,xD
tulit izlabosu.
x

No comments:

Post a Comment