30 November 2010

i'll never forget your face.

Ahh sodien visu dienu klausijos Underoah un Miss May I..
Miss may I-swing ir smiekliga dziesma, es visapr nesaprotu kada veida vinanokluva mana mp3 sarakstaa.
Mans autobuss sodien atnaca laikaa, un es jau sapriecajos ka man nebus jakavee skola un tapec kad izkapu no autobusa taas 5 minutes kuras man ir jaiet, un kuras es parasti skrienu, es gaju lenam. Un kad es biju kadus 4 metrus no vartiem, Mr. Dons. vinus aizvera!!! Tad man bija jaiet 5 minutes apkart visai skolai, lai dabutu savu 'nokaveesanas' kartinu. Es jau nemaz netaisijos iet uz lunch time detention, bet tad Mrs. Lewis tajas 20 minutes kad mums katru dienu ir klases stunda, atnaaca un nolasija no lapinas visus kas nokaveja skolu, un teica ja mes nenaksot mums bus pec skolas japaliek, ahh fuck.
Sodien man bija 3 makslas. izradas ka mana skulptura ir pietiekami bieza, un es varu sakt vinu dekoret un taisit to ko man vajag, bet es patiesiba vel nezinu ka tiesi es vinu taisisu, tapec es tas 3 stundas zimeju balerinas utt. Ahh man nepatik mana makslas gramata, un man tik daudz kaas nav pabeigtss.,. Barbara teica ka vina attapas par savu makslu tikai nedelu pirms maklas gramatu nodosanas dienas un vinai bija japabeidz kada puse gramatas. ;D tapec vina visu to nedelu dzera kaffiju un zimeja. Es gribu pabeigt visus savus darbus laikaa.
mm, mums bija 2 teatri un sodien mes apspriedam apgaismojumu un muziku. Ahh jaa! Man vel japabeidz tas zimes ar vardiem,. ah tik daudz daramaa. + vel jaatbild uz 4 jautajumiem francu valoda.

Divaini ka skola netaisas ciet. sneigs ir un skola valjaa, cerams uzsnigs vairak sniegs un nebus jaiet, ahaha.
rit divi sporti, neciesami. Es neizturesi,a hhh ka man nepatik.Es te varetu rakstit un raksti par to.

Sis raksts ir: skola, skola, skola. atvainojos. Ta ir mana dzive.
Rit man ir gitara, hehe smiekligi, bet mes macamies Lady gagas dziesmu poker face.
Man sacakrejas  te kautkas , kkadi divaini burti , மண் jaiet , ataa .
xx

No comments:

Post a Comment