18 November 2010

off to the Jessops xD

Stulbie cilveeki manaa klasee, nee godigi sakot es nesaprotu ko es te daru? Gandriz visi ir no Afrikas un malni, un es tagad skatijos bildes no Latvijas, vassaras, un viens taa saka: Whats that bro, your sister or whaa?' fuck off. xD
Vakardien es aizgaju uz jessops un pasutiju visas bildes kas man ir no sogada. Kopa iznaaca 636 man liekas. Par to vissu kopa jamaksaa £33.05 un man pasai sakrata nauda bija tikai £30. Tad es samaksaju vakar 30 un teicu ka sodien samaksasu visu parejo, tapec lai dabutu parejos £3.05 kurus man sodien jasamaksaa viniem, es needu pusdienas, nu labi sokolaades tafeliiti par 0.60 penijiem kurus es atradu makaa. Bet labi, bildes maksaaja trisdesmit marcinas, kaa ar fotoalbumiem? Tie vispar izmaksas kadu 100 ;DD Ahh es sev tikko atgadinaju, es tulit ieiesu google, un atradisu ka taisit pasam savu albuumu.

Es kamer biju slima.
Zel ka tik maz, kada veida es tik atri izarstejos no virusiem? :D tikai 3 dienas!
Resna labaa kaaja, ahh


nevaru sagaidit skolas beigas, vel tikai anglu valoda, un tad off to the Jessops xD


2 comments: