19 November 2010

can you guide me all the way

Sveiki, ajjaa jajjaa


 Labi, man ir divi jaunumi: viens ir vienkasribriniskigiprartamneaptverami jauks un otrs ir.. nuuu Just Makes Me Happy, hehe : D
Alrightt es saksu ar otro: Skolaa mani parcela no pasas zemakas grupas (kuraa ir cilveki ar anglu valo. problemam, kuras man nekad nebija, vienkarsi ielika tur uz gadu ja tas bija pirmais gads uk,) uz pasu pasu augsu. Un es itkaa isti nesparotu kaa, man likas ka bija nosakuma jaiet uz vedeejo, lai tiktu pasaa augsaa. Bet anywayys. Manaa klasee iet tas zens kas man kind of patiik. Aprakstisu: Loti gars, es vinam man liekas varetu but lidz pleciem, ;D vinam ir cirkaini mati, vinam ir gitarstunda tiesi pimas manas skolaa.
Pirmais jaunums kas ir vienkarsi wonnderful: Es iemacijos taisit matus ta lai vini ilgi staav kupli. Un uz ilgu. Tatad mans nosleepums: uzkasi pa MAZAI skipsnai un iepuut laku un tad ta kadas 20 reizes. Ahh cik iedarbigi, es to izdariju pirms kadam 4 stundam un veljoprojam kupli.

...Ko te vel par manu dzivi. nekoo, laikam. Ritdien iesu uz 6th Form Tetster Day, kas sakas plkst. 09.30 un beidzas 15.00 kaa skolas diena. Prieks kam tik agri, man bus jacelas ka vienmer 7. Aa, tiem kas nezin un ta laikam ir lielaka dala: 6th Form ir taspats kas koledza tikai Skolaa, ko es nekada gadijumaa neizvelesos, nekada gadijuma sigada beigas pabeigsu skolu un uzreiz projaam, kautvai uz koledzu. xD Gandriz visa Gada grupa (year11) ies, un pec tam gandriz visi ies uz kiino, skattities jauno Hariju Potteru, Es ari domaju par iesanu, bet godiigi: es neesmu parliecinaata jo iepriekseja reize man filmas vidu prasija vai man neesot aizdegusies mati, wtf?

Nedelas dziesma: Confide-This I believe,
Man drosviendriz apniks confide un bus jamekle kautkas jauns, es visu laiku klausos vienu un to pasu lidz man apniik,, un tad pareju uz kautko citu lidz man atkal tas apniik un tad atgriezos pie same old. same oldd ;DD
x

No comments:

Post a Comment