14 November 2010

really ugly personality

Sodien es jutos bezgala slima, es jau pagasnedel zinaju ka naak viiruss virsuu, un visu nedelu jutos vaaji, un sapeja galva utt. Tad sodien mans kakls ir pavisam ciet un temperatura naak, to es jutu. Mana svetdiena ir izbojata.
Kurpes kuras es vakar nopirku BlueBanana Izradijas man par mazu (37 izmeers ;DD). Un tad man sodien bija plans aiznest atpakal, bet es tiesam negribu pavadit 30 minutes braucot lidz centram, ar 44, es tiesam izvemsos kadu reizi. Tas autobuss rinko apkart visam rajonam kadas 20 minutes un tikai tad ta isti pa isako celu 10 minutes pavada braukdams lidz centram. Un tad man griezas galva un asaro acis kas ir very very odd. xD
Uz skolub rit bus jaiet, mans pedejais gads skolaa, un es pat neiesu uz izlaidumu HAH. Nu bet ne par izlaidumu iet saruna. Visi tie eksameni ahh.
Man tikko saka assinot deguns, es meginaju nobildet bet man nekas cits ka pretiga keepa neiznaca. Uzpileja asins piles un objektiiva, ta ka es vairak nemeginasu.
Es iesu est savas pusdienas.

AA, bildes no St. Mary Street, centraa, vakar. Ahh cik ziemaassvetciigi 'D



my uglly face ;DD
ka sitaa bilde te pie ziemassvetku bildem noklluva? :D
ahh never mind

2 comments:

  1. Ehh , man jau nedaudz aizguvās doma , kur tad varētu rakstīt , no tevis XD
    Heh , ļoti forši arī par tevi , zinu tagad ko dari katru dienu ...
    Un par to pīpēšanu pie palodzes, kāds uzzināja? XD

    ReplyDelete
  2. Ir tik forsi ka kadam ko es pazistu ir blogs, es kad tavejo lasu es visu to varu iedomaties, tas ir taka es butu turpat Rigaa, tikai cita rajonaa.;D
    Akk dievs, es par to negibu runat, tik apkaunojosi ;DD nee, varbut kaimini zin, es nezinu ;DD

    ReplyDelete