09 August 2010

ČAU!
kad mana mamma isu bridi pirms iziesanas man pazinoja ka man janovelk bikses lai vina man varetu iesuut naudu kabataa, s domaju ka vina joko. Bet diemzel nee, taisniiba. Vakar es lielako dalu dienas pavadiju lidostaa, kad mani lidojumi tika atlikti visu laiku, staigajot apkart, ulot ar mugursomu zem galvas, un dzerot mc°donalda kolu.
Denija un Tereze mani sagaidija lidostaa plkst. 20.00 un tad mes braucaam majas. Mans madracis pa nakti ļoti nopūtās, un no rīta lielākā daļa manis glēja uz grīdas, ;D

Šodien mes bijām siguldā, pavaddījām laiku uz trosēm un gaisā , un kapjot kalnaa. rītdien mēs vnk brauksim uz centru, šausmas man pietrūkst vecŗīga. Es vienkārši gribu iziet cauri, haha un ne denija ne tereze negibeja un nelaida mani, jagaida ritdienu.
jaatdod man bibliotekas gramata' jauns meness' beidzot, citadi man jau vina pusotru gadu staveja majas :D

bucas
: )

No comments:

Post a Comment