04 August 2010

guns and roses

caauu, man tiesam nav bijis laika,, naudas un gribesanas ienakt savaa blogaa pedejo menesi,
bet jaaa, pedejas divas nedelas (pirmas dievas nedelas no brivlaika) pagaj loti atri un es ceru ka lv laiks ta neaizskries,
sodien mazgaju drebes kuras nemsu lidz, un krameju cemodanu, un kartoju istabu,
viss.
pagajsnedel es paliku pie B pa nakti, es neatceros isti ko mes darijam, bet dienas beigas mes bijam svesaa ipasumaa, un loti jaukaa plavaaa, un dzeram abolu sulu.











So piektdien sakas 'big weekend' . Atrakcijas+Muzika, mees no skolas savaacamies un un aizgajam uz briesmiigu karsuseli kur neviens nebija piespradzets un es sedeju blakam duusigai meitenei (ja ta var teikt, ) un vina pa pusei guleja man virsuu,
pes tam speleja THE BLACKOUT (pieliku malaa paris video), un mes ar Keitu stumamies tuvak pie skatuves, es isti nejeedzu ko vini dziedaja mes vienkarsi blaavaam.
Tas bija piektdien, sestdien mes ar Luizi bijam klausities regeju, labs. pes tam bijam pie vinas majas kuras izskatijas ka no 80tajiem, un es nezinu ka franciem izskatas majas, bet vinas maja izskatijas tiri franciski.
Un tad vakara vina atbrauca pie manis majas, svetdien no rita mes gajam lasiit ogas un fotografeet,
beigas mes nonacam pie ezera un vienkarsi edam ogas,
uuuuunnnn manas bildes,








Man svetdien pulkstens 02.50 naktii ir autobuss uz londonu. AA es braucu viena, DONT PANIC, un 06.20 es esmu londonaa. Tad 08.00 man ir autobuss uz lodostu un tur es esmu 09.20. Man bus daudz laika nepazaudeet savu pasi, un cemodaanu un maku, un pulkstens 13.50 man izlido lidmasiina. Latvijaa busu 17.50, Atnnaciet sagaidiit, ;DD

Es zinu ka tereze un denija atnaaks sagaidit mani, man nav jabaidas ka es atbrauksu un neviena nebuus, bet es nezinu, man itkaa nebutu nekas pretii iekapt 11 tramvajaa un brauktt no pardaugavas uz centru un taad ar 5 no centra uz sarkkandaugavu, ka pedejos 2 menesos kurus pavadiju lv, atnestu daudz atminas
es eju savaa darza est zemenes,
Agneeese
xxx

: ):)

No comments:

Post a Comment