20 August 2010

brīnišķīgā dzīve

dievs, es neko neesmu pa šo laiku te ierakstījusi, es taču biju nosolījusies sev ka raksīšu te katru dienu lai neaizmirstās,
pirmā nedēļa pie denijas pagāja ļoti ātri, bijām 2 reizes jūrā, un terēzei bija dzimšanas diena, un mēs viņai cepam kūku, un vēl kādu reizi vai divas bijām centrā, un ļõī bieži uz čilli picu,/
kautkad trešajā vai ceturtaja dienā es satiku guntaru, mēs pastaigājām apkārt sarkandaugavai kādu stundu or so, un itkā sarunājām ka draugos paliksim kontaktā, bet es nezinu ko man teikt, diezgan weird,
jelgavā pie Kristas piecas dienas pagāja ļoti ātri, nu būtībā kā piecas dienas, un mēs bijām ozolniekos, peldējāmies, arī jūrā vienreiz, un rīgā iepirkties, un tasījām fake emo photos, ar kečupu, un man tagad ir jauns teiciens ' chill uz krēsla'' lol, man kautkāds dīvains runasveids tagad. UN galvenokārt mēs trīs dienās pēc kārtas pusdienojām čilli picāā, anormāāli, es vairāk tur negibu, bet noteikti kaukad šonedēl gan jau ka iznāks, palikšu LIELA ;DDD
būšu no septembra veģetāriete Agnese, un skolā nevienam neļaušu saukt sevi par Aggie, nekādā gadījumā. (nu kā jaunajā školā teikšu ka sauc Agnese,)
Uj man daudz grāmats ir,, nopirku kādas 3x veikalā brālim, tad man divas bija līdzi, tāpatās, un 3 vēl Kristas mamma iedeva, un es domāju ka tas kopā svers kādus,,, mm, 7 kg? ;DD
,mm, Trešdien mēs ar T un D un viņas mammu braucam uz stokholmu, ar prāmi, forši, cerams neatklāsies ka man ir jūras slimība,

svētdien braukšu uz kapiem pie omas un opja.
un otrtdien iespējams, satikšos atr Viļas tanti,
un hmm, vēl ir Naģas tante, pie kuras man arī jāaizbrauc,
jāām vairs man nav tantes :D

vēl man jatiek uz latgalītes tirgu un jānopērk tētim diski un jātiek līdz stacijai statoil un jāšnopērk iesmi,

kad būšu atpaķal welsaa, būs man jāizveido mellanholisko blogu, jo esmu pretty sure, ka man būs daudz melanholsikas domas, kad pēc šīs brīnišķīgās vasaras, atbraukšu atpakaļ uz lietaino UK, un atpakaļ pie skolas uniformām, un vēēļ pats tizlākais man jāmaina skolas, nē man nav stress man vienkārši ir apnicis,
xxx
agnese-harmonija
wildhead

2 comments:

  1. Hello Agnese so good to hear from you :D I hope you are having an amazing time in Latsvia - sorry if I spelt it wrong - and i cannot wait to see you when you return :D

    ReplyDelete
  2. OH, YESS IM VERY GOOD, IT'S VERY FUN HERE,
    i'll have photos here soon aswell,
    how are u doing?
    <3

    ReplyDelete