23 January 2011

omfg

Es te neierakstiju jo es biju pie Batoulllaass, vina ir tik forsa. ;D
Vopsem man nekas neiznaca jo.. Tas onkuliis kas dur, nebija un vins tikai bus piektdien damn it, man jagaida lidz piektdienai. Ja godigi BB es vairs nekad neko nedursujo kad es sen sen duru degunu man loti loti sapeja, infikcejas+ meitnene bija daudzmaz 'whatever get over it'. Nu ta vismaz B dabuja jaunu matu griezumu, un es iztreju kadas 12 bildes uz filminas, un es nevaru sagaidit kad es veresu pielietot savu kameru kadaa balite, vai koncii, khe.
Vakar mes braucam autobusa no centra lidz Batoulas majai un virietis apsedas mums aizmigure blaks un saka runat par to ka katram cilvekam ir 7 cakras un 3 aspekti, un ka tas ka musu izskats ir tikai 'space suit's' un vins man liekas bij mazliet iedzeris. lol, tad vins teica ka mes sev dzive ta neatrodam partnerus, tikai pec izskata, es pat atceros to teikumu ko vins teica ' You don't just go on a bus and say 'Oh he's handsome i Wanna fuck him, No thats not what u fcking do because we're all brothers ans sisters' vai kautka taa. Es vipar biju piespiedusies baigi pie B jo virietis sedeja man blakus, un kas manni parsteidza bija tas ka B ar vinu runaja. Mhhhh, cik bedigi. Ahh tad vel vins teica lai mes nepotejam savus bernus, vai nav divaini?
anyway heres some pics.
Batoul lika man vilkt stulbas drebes ja kas, haha :D lai gan ne, es vinas vinai izvelejos prieks vinas tekstilu projekta bet pati es piekritu tikai fotografet vinu, bet tad vina man piespieda uzvilku paris no tm lietam es biju vnk staraa :D

ASK ME ANYTHING NOW



ou maai dies cik es te gara izskatos.

Edot saldejumu.

fuck you,

shuut.vartamies pa zemi River Island'aa ;D

me and my lomography camera/

luuuul, 


Sodien no rita, ejot caur sudiem lidz zogam.

Omg, kas man muguraa?!

Lol

B ar manu kameru,,

1 comment: