27 January 2011

now im getting crazy

Sveiki, neesmi bijusi seit in a while, mana dzive ir tik garlaiciga at the moment ka es negribu vispar seit nakt un rakstit. Es biju taka planojusi beigt blogot, jo man ir mazliet apnicis, un aiznem parak daudz laika. Ja es te sezu ilgi ilgi lasot citus blogus, taisot bildes, rakstot, mainot dizainu ut :D
Labi es pastastisu par sodienu, lai gan nekas izteresants nav noticis, Ah un par vakardienu.
Nu vakar man bija divi sporti un es meginaju samelot ka man nav sportaterpa bet tad mana skolotaja mani piespieda sportot jebkura gadijuma, tapec es vienkarsi uzgaju augsa un uzvilku sporta kreklu. Pec tam es nogaju leja uz sporta zali un mani ielika dzeltenaja komandaa, mes spejeam benchball, un pec kadas pus minutes es keeru bumbu un es vinu neveiksmigi nokeru, so man likas ka man ir salauzts mazai rokas pirkstins. Es sedeju kdu sutundu pupil reception ar ledu pie rokas un beigas mani aizutija uz slimnicu lai parbsaauda, vareju jau palikt gultaa no rita, tapat negibejas loti iet uz skolu. Tagad man tas pirksts izskatas milzigs, un tads mazliet lilla, skaisti : D
Sodien man solotaja atnema dzemperi melno un tad es pec skolas iztereju kadas 20 minutes gaidot vinu un tad vina ar mani kadas 10 minutes runaja un beigas neatdeva dzemperi un teica lai es atnaku rit, because i'm not sorry for wearing it. Shit you Mrs. Gaskell ;D aiziesu ritdie, bet uz to bridi es biju tik nejauka garastavokl vina ir tik stulba, man liekas vinai patik kad cilveki vinai ludzas, lol. Tad es gaju uz pieturu bet kautkaa izdomaju ka iesu ar kajam lidz Crwys Road, un pa celam satiku Jake, un mes kautko mazliet parunajam lidz es tiku lidz savai pieturai, un vins turpinaja iet ar kajam, jo man bija parak auksti lai ietu ar kajam. Ahh doesnt make any sense,

Svetdien mani uzicinaja uz fotoshoot, netalu no B majas, prieks Ellas projekta Fotografijaa. Un tad vel man bus rit jaiet meklet kleitu prieks vakara ar mammu Hilton Hoteli un es nemaz negibu iet. :):):):) Bet es neieblistu, ja jau vinai mani vajag.





No comments:

Post a Comment