31 December 2010

skaisti

Es ta sapratu ka mans blogs ir galigi nekurnederigs. Es vina gandriz vairs neko nerakstu. Visi ieraksti pedejos 3 menesus tikai stasta par to ko es daru, nejau par to ka es jutos. Manuprat doma pagajusos menesos ir tada ka es veloprojam esmu dziva. Es veirs nemaku skaisti rakstit, to es apzinos lasot citu cilveku blogus.
Sodiena kopuma bija videji neizdevusies. Es loti cereju atrast kadu ar ko pavadit jauno gadu bet ne shi* neatradu. Ar Annu ''no vacijas'' es tiekos svetdien un mums ir doma iet uz kino un tad dabut kautkur kautko paest.
Ritdien Kardifa atkal ir 'big weekend' un es ceru uz to ka Luizei atlaus iet, jo parasti tur skan metals. Lai gan pagajsgad ap jauno gadu man liekas viss kas tur bija, bija rock'n'roll muzika. Heh man liekas ja jus ieejat
pagajsgada janvarii tad tur ir bildes? Nu anyways, Batoul teica ka vina sodien plaiks pie Elionoras pa naki un tad es kautka ar vinu sarakstoties facebook'aa nonacu pie maza sledziena ka vina iespejams mani negrib tur. Es nezinu kapec es vienmer pienemu uzreiz ka mani negrib, laikam man nav pasapzinas, vai ka vinu tur sauca. Ar jauno gadu es gribu palikt neatkarigaka hehe ^.^ jaa.
Aaah Tia man fb pajautaja vai es vinai varu iemacit spelet gitaru. Yess sure i can.
Ir divaini. Kad es esmu skola ar visam meitenem un kad es redzu cik vinam visam jautri es gribu palikt tada ka vinas, bet tad es zinu 'i'll lose myself''so i don't. Un tiesi del ta es nekad gandriz nevar atrast kopeju valodu.

Es zinu ko es sanemsu uz vardadienu, bet es vel nevienam neteiksu un nebusu plapa, jo vienmer kad es kko planoju un visiem par to izstastu nekas nenotiek. Tapec shh muti ciet.
Es sodien beidzot iegadajos matulaku ^_^ un gandriz. GANDRIZ. nopirku dark brown hair colour, i know i know tikai nebariet mani. Bet es zinu ka man piestavetu, man tikai nav duusas. Sarkanus nekad nebija tik gruti sanemties, hehe.
Saldu dusu, un lai Jums Sirsnigi Pavadits Jaunais Gads!
:']

2 comments:

  1. Davaj, krāso brūnus! :)

    ReplyDelete
  2. bruni man nepatik, vai nu sarkani, vai nu melni. :) bet es itka palieku pie sarkanajiem tagad.

    ReplyDelete