30 December 2010

boom

Man pagajsnakt sapni radijas ka man majas daudz daudz zirneklu un es nevareju tagad aizmigt kamer es neparbaudiju ko tas nozimee. Man bija liels atvieglojums jo daudz zirnekļu nozime 'laba veselība un uzticami draugi' Lai gan man ta neliekas...
Sodien no rita (tas ir vakar) es pamodos 11.40 atkal. Tetis mani pamodinaja un iedeva davanu kas atnaca pa pastu no rita, un es vienkarsi zinaju ka avana ir no Denijas un Terezes ^_^ paldies mils. Starpcitu par Deniju runajot vinai ir blogs ja kads velas zinat ierakstat te komentaru ja?

Man loti patik 'The Band Of Horses' vini ir tadi easy listening. Es vienkarsi klausos un klausos un nekad nenogurstu. Man noteikti pec kadam paris dienam apniks un es atgriezisos pie metala.
I think i've finally learned how o be happy on my own and alone :'] isn't that wonderful?

-Lostprophets-Last Train Home-
novelat man labs sapnus

3 comments:

  1. pasaki,pasaki kāds Denijas blogadrese ir. iespējams būs ko palasīt. ^^

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Man negribas tev dot blogu kura nekas vel nav ierakstu xD vina slinka un nekaa neraksta :D
    bet nu ja tev gribas tad,
    http://www.sarkanbikse-first.blogspot.com/
    xD

    ReplyDelete