19 December 2010

Junkie's the best

hello world. ;]]
Es vakar nevareju aizmigt lidz kadiem pus3, tad es vnk sedeju spokos limeju latvijas bildes sava dienasgramataa un ahaa jaa fotografeju bildes with my best friend called Junkie. He is the best thing you could ever want. Nu tad mes pozejam, es pa pusei mirusi izskatos bet nekas vismaz ,Junkie looks GOOD. xD


Sodien pamodos kados 11.30 ar galvassapem.
Kados 3pm gaju ara no majam uz Tecso jo man vajadzeja nosuit tas kartinas un Post Office was bloody closed! Plus man vel ienaca galva doma atrast isako celu un tad es apmaldijos jo St Mellons nav labaka vieta, hehe tu visadas urlas staiga apkart un man bija bail. ^_^ plus man vel suns atpakalcela pa pusei uzbruka!! mjaa, neko.
Rit iesu uz local library, nodosu kadas 10 gramatas kuras esmu panemus (no kuram neesmu nevienu izlasijusi) un panemsu kadas jaunas komiksu gramatas, pa cik man ir pieriebusas visas gramatas kuras es lasu par vampiriem un kkdiem milesibas sudiem ahhhh W£$%^&

Pictures with me and my little friend. ^_^

 Looking through

 Evian water, My hat, Junkie, Pillows, Phone, Headphones, Borrowed shirt ^_^

 I love you very very much.

 Sleepy...

 After a glass of... milk.

We got a little bored...


Bye

No comments:

Post a Comment