26 September 2010

sodien es te atkal rakstu

cauauaua,
siers bija negarsiigs, slikti palika ta, bet bija forsi pavadiits laiks vnk apsoluuti jautri pavadits laiks ar luizi un ellu. mums visaam bija lidzi sava kamera un beigas noteikti ja saliek kopaa butu kadas 1000 bildes.
pec tam kad mes visu izstaigajam (aa jaa bilete bija 7 paundi) mes gajam uz mc'donalds, un es paneemu happy meal, bet vegetaraa versijaa tatad chiizburgeram vajadzeja but bez galas, un tatad tur ieksaa bija tikai siers, gurki un kecups,
ritdien es divu autobusu vietaa nemsu vienu, no 45 es kapsu ara vienu pieturu agrak neka parasti kapju un satiksu Luizi uz vinas ielas stuura veikalina plkst. 07.55 tad kadas 25 minutes jaiet lidz skolai.
Ritdien man bus visas pareizas bikses, un vispar es busu pareiza (iznemot mati) un mums ritdien ir musu cilvektiesibu grupasprezentacija, un mums bus jalasa stasts, un es esmu... mm, narrator.? es nezinu kaa ir latviski, bet jaa sii nedela mums bus veltita tam, rit bus 7 klase, otrtdien 8 un taa lidz nedelas beigam kad mums bus 11, (musu gads)
AA jaa cilvektiesuibu organizaacija (Amnesty International ) ir tada organizaacija kas ir par cilveku tiesibam, utt. es iestaajos vinaa septwmbra sakuumaa jo tas plaidzot tikt labaa koledza, :)..
rudmate,xx
p.s. atteli bus driiz!

2 comments: