26 September 2010

autopsy

cau,
mm, es te isumaa :D
man skola sak patikt vairak un vairak ar katru dienu + neviens vel nav pieversis uzmaniibu tam ka es jau tris nedelas nesaju apspiletas melnas dzinsas bet tas manuprat ir del maniem maties, mazliet par spilgtu iznaaca, bet vizsmaz ir labums.
jaam, es nedabuju isti savu sapnu matu griezumu, mazliet pa garu atstaja pie sakneem, bet njaaam nezeelosos, matu krasa katru ritu man griezas aciis, jo kad es piecelos sedus, vienmer sanak skatities spogulii, un laikam es tagad parliksu spilvenu otraa pusee.

vakar bija pirmaa diena stradajot brivpraatigi ziedojumu veikalinaa, (humpalaas neskaistak izskaoties) un bija diezgan normali. es gandriz neko nedaru tikai dzeru teju un pieskatu ali neviens nenaak 'staff room' lai gan viens onkulis ienaaca un skatijas apkaart un runaaja par kautkadam aciis, ka vins vinas vissur redzot, man bija mazliet bail, bet tad atnaaca menedzere barbara, (nav ka izklausas vins ir forsa, 20 gadiga rudmate ar kuru ir loti interesanti runaat, kurai ir 2 kaki un kura nevar tikt londonas modes uneversitaatee un kuraa vina piesakaas katru gadu,)
sodien es stiksos ar Luizi un varbut ar Ellu, un mes iesim uz siera festivaalu, mjaa,
]
AAAA pazinojums tiem kas brauks vasaraa pie manis ciemos (Denija un Tereeze) mes brauksim uz festivaalu! uz 2 dienam man liekas bija, Dzeikobs mani uzaicinaaja un es teicu ka meitenes no Lv brauks ar mani tada gadijumaa. Un vel paris meitenes no sejienes. Vinas ir loti pacilaatas par iepazisanos ar jums ;D

nu taa, es eju huuverot maaju, jo man pec stundas araa, es sodien visa melnaa,
rundmate (nee uguniigaa sarkanmate drizaak)
xx

No comments:

Post a Comment