06 January 2011

varties pa gridu un laizi zemi ♥

Es pedejas 3 nedelas galigi nedabonu izguleties, un visus sitos eksamenus kas man sonedel bija es mocijos jo man baig' gribas gulet...
My day in little detail
1) izsledzu modinataju un atkal aizmiegu
2)mamma mani pamodina pec kadam 15 minutem.
3)iztiru zobus un uzkrasojos un uzksasu un iztaisnoju matus.
4)paedu brokastis
5)sakrameju somu un izgaju no majam plkst. 7:30.
6)satiku Armanu mana pieturaa kas nenotiek biezi jo vins vienmer kave skolu.
7)skolu nokaveju jo mes pa celam satikam Evanu un gajam loti lenam.
8)iegaju ieksamena zale un saku rakstit francu valodas 'reading paper' kas vilkas stundu.
9)tiesi pec stundas sakas 'listening paper' kur kadu sundu skaneja ieraksts un mums bija jaklausas un jabild uz jautajumiem.
10)tutorial. very boring
11)ejot uz baguette bar satiku Dzeikobu mes runajamies. tad vins kautkur pazuda, kur?
12)satiku Rosie un Luizi stavot rinda pec karstas sokolades dzeriena+es pasutiju Ceaser salad pusdienam.
13)izgajam no baguette bar'a un satikam Pardis un Ella, un runajam un dzeram savus dzerienus.
14)gajam uz normalo 3 stundu.
15)pusdienslaiks es aizeju uz toleti saskasu matus, un eju uz LRC kur satieku meitenes un es lieku visiem bildeties.
16)ieraugu Robu un Matthew aiz plauktiem aizeju parunaties un pafocet vinus.
17)pec kadas pusstundas es bastoju un eju majas, kamer vel varti nav ciet.(labi nebastoju, man vnk skola nav ko darit)
18)satieku Mariam pa celam uz autobussu (meiteni ar garajiem matiem) un tad mes kopa lidz manam otram autobusam aizejam.
19) damn, es atceros par salatiem kurus es pasutiju pusdienam un samaksaju un... aizmirsu iznemt. Labi gan jau sarnasu ar tam milajam pardevejam uz ritdienu tad.
20) esmu majas, un tulit mazlit pazubrisos geografiju.

Pardis, Agnese, Rose, Louise, Ella. lov u girls ♥

emotions. mes macamies lrc.

♥ bad men

Rosie

Ella

Louise and Ella

Matthew

Rob. so cute ^^

Mariam, girl with the long hair.

Pardis ♥

I was wondering whether os shouldn't i put a square on your face ella. u decide, :D


i ♥ us


x

5 comments:

  1. How I love these photos, but you must put more up :D Please or send them to me :)
    xxx

    ReplyDelete
  2. LOL! Omg thanks for putting up the pictures
    that photos hillarious you can ust keep it, funny memory >.< i look crazy and mental but i love these photos, their beautiful :)!

    ReplyDelete
  3. Om gonna put loads in WKFITS tomorrow. i'll bring my camera in tomoroow as well ♥
    i was just lmao when i saw that picture haha :D i can't keep a straight face when i look at it^^
    x

    ReplyDelete
  4. me too lmao :'D its just hillarious. i look soo weird!
    love these photos though, im gunna print them off soon hopefully ! xx

    ReplyDelete