31 January 2011

stupid

ohh
man ir milzigs slinkums kautko vispar rakstit.
mm, kas man jauns?
man vakar bija garlaicigi un es nogriezu matus,, mana mate lika man iet ar vinu uz vinas darba svinigajam vakarinam. vina ir diezgan forsa es ta nodomaju, hehe. vakardien aizgaju uz Mariotti hoteli un mums ar mammu bija iedota istaba uz vakaru sataisities, tad kautkads mammas kolegis gaja garam musu nummuram un es kautko tu nesu ieksaa un vins man piedavaja alus bundzu kuru es pienemu, un pusi nummura izdzeru kamer maate bija nogajusi leja, un tad vina uznaca augsa un izdzera otru pusi un mes ta draudzigi sataisijam matus pasas sev un tad kamer mamma bija dusa es uzsledzu kerrang radio un saku  trakoot un lekaju pa divam gltam un tad izradijas ka nevar, (kautkada stulba iemelsa del) Es sakartoju vinas mazliet un tad apgulos un skatijos griesotos kadas 10 minutes. Tad mes aizgajam lidz Tesco nopirkam Skittles un KitKat un iegajam mcdonalds un nopirkam sokolades dzerienus. Tad pasedejam nummura kadu pusstundu un gajam uz Hilton hoteli kur notika vakarinas. Es biju izdzerusi 3 paracetamola tabletes un ahh jaa man liekas ka nedrikst alhohlu dzert pa virsu zalem jo man palika malziet slikti un vajums. mazliet pafoceju hiltonaa, ar savu lomo kameru un tad visu parejo vakaru edu, un pa pusei guleju. pasas beigas es izdzeru kruzi kafijas un man peksni saka tecet pa degunu asins, nu ta pammatigi. Blakus sedosa meitene man aizdeva salveti un es skreju uz toleti, kad ienacu toletee es nonemu roku no sejas un man butiski VISA seja bija asinis un tas es vel notraipiju durvju rokturi ar asinim un tev uz spohula bish bija :D un tad es kadas 10 minutes sedeju uz poda un gaidiju kad beigs tecet asinis, un tad es gaju atpakal un kads brinums neviens nemaz nebija ieverojis manu prombutni + neviens (mana gimene) nebija ieverojis ka man ir jauns matu griezums, citreiz es jutos mazliet neredzama, aj pohdwfzgxatywevuwgvxvrc2gz
Autobusa izdomaju parvlikt bikses un tad pardomaju jo nebija jegas. nu taa. sarakstiju kautkadus sudus sava telefona atkal. kad man bus iedvesma? iedvesmojiet mani, es visu dienu sodien guleju,
es gribu but vesela man jamacas teatrim teksts un francu val, ohhhh

No comments:

Post a Comment