03 January 2011

snow or rain?

Tagad klausos radio (yesyes visas tas lady gaga, katy perry un techno dziesmas, haha) Tagad meginu pabeigt savu makslu. No rita es pabeidzu lasit The Death of a Salesman.' un beigas bija tik bedigi ka es pat saku raudat. Man loti nepatik kad kamols kakla spigi, kepec vins tur jatur?
Dzeru zalo teju un skatos ka ara sieg mazs sniedzins, un izbaudu savu pedejo brivlaika dienu. Man kops jauna gada ir tada divaina sajuta. Itka es esmu savadaka, es tikai vel nezinu kada tiesi veida, bet kautkas mani ir mainijies.
hmm kamer es vel izdomasu....:']
stupid facial expression, why dont you go away?

 ♥

ajj heavy

 lol, kapec mana seja vienmer izskatas bloody bediga? no wonder man visi jauta visu laiku :'you alright?' xD


lai jums jauks atlikusas brivdienas.

5 comments:

  1. 3 bilde ir kā tajām skaistājām modelēm [saproti kā-agdies,cik skaisti]
    un 4 bilde ir līdzīga tai,bet patiešām tev tik sad face. : S

    ReplyDelete
  2. beeee-autiful agnese, such a unique beauty. i love it x

    ReplyDelete
  3. aww paldies tev.
    thank you beautiful unique, and hot hot hot ella, :'] x

    ReplyDelete
  4. you blow me away with your beauty aggie!

    ReplyDelete