16 January 2011

domas

I have such strange thoughts lately.
Mh neeju uz skolu ritdien. Visu dienu rit dzersu kolu un macoisos fiziku. Jaam, sodien pabeidzu kadu pussi kimijai un ritdien planoju pabeigt atlikuso biologiju, lai gan baigi gruti koncentreties.
Tagad ir plkst. 22.00 un eju klausities muziku gulta un skatities nebeidzamajas ziemassvetku lampinas kas man ir izkarinatas gar gultu, man nav pagaidam bildes, jo man kamerai objektivs nav pietiekamaa 'widness' lai varetu ietvert visu istabu. bet nu izskatas loti lidzigi tikai man ir baltas sienas un loti daudz bildes pielimetas.
Heh spoki.lv tomer ir vieta kur var iedvesmoties. visadas zinas, no daziem ierakstiem es vispar kritu nost no kresla heh. 
Es pedeja laika saku viskautko apspriest pie sevis galva. nezinu kada nozime.
Taisisu svetdien generalo tirisanu seit un vissi 2009 un dala 2010 ierakstu ies miskaste, yuppy,


No comments:

Post a Comment