06 December 2010

ziema bez sniega

TAADS NOGURUMS!!
Sodien skola es visu dienu staigaju tada pa pusei mirusi.
Ritdien man ir teatri eksamens, un mes sodien pec skolas palikaam 2 stundas un atkartojam. Majas es biju tikai pus7, ah mans dievs.
Kad izgaju no skolas es aizgaju lidz tad pretigajam, puteklainajam, mazajam veikalinam un nopirku 1L energijas dzerienu, pa £1. Such a bargain. Atnacu majas, uztaisiju bralim picu, uzgaju augstava sava istaba, un macijos. xD
Es pabeidzu dalu francu valodas, 4lpp kimijas no kuram es noteikt sapratu ne vairak ka 1 lpp. Un mazliet piestradaju pie savas makslas gramatas: tas ir ielimeju attelus ar balerinam, un uztaisiju aprakstu paris citiem zimejumiem.
Tas energijas dzeriens ir baigais suds. Es esmu izdzerusi vairak neka puslitru, un man sap galva, un gribas gulet, kautgan es taisijos palikt nomodaa lidz kadiem 2 un pabeigt my artt work.
Majas ir tik divaini pa nakti. apzinaties ka neviena nav, tikai es un mans mazais bralis. Mamma noteiki kautkad sonedel satiksies ar Deniju vai Terezi, dabus manas kaklarotas atpakal (the one wih peace sign on it?! my favourite!!!) Un attdos vinam vissas bildes.Kads nevar ludzu man uzdavinat uz ziemassvetkiem foto albumu? Man vienkarsi ir TIK daudz bildes, un man nav vinas kur likt!

I love you all.
Wish me luck.


Manas ardurvis.

Man liekas 28.novembris?
Skats no mammas gulamistabas loga.
No manas istabas skats nav tik labs.

No comments:

Post a Comment