25 December 2010

cum cum

Merry christmas!
Labi labi, es te sodien safotografeju bildes., nav perfektas bet man jaskrien tapec es ta atri vinas ieliksu. Got my copyrights on them this time hehe ^_^









what i got for christmas.

Tagad man ir mazliet laiks te kautko uzrakit par saviem ziemassvetkiem.
Es pamodos, mums visiem bija 'svinigas' brokstis un tad kad pienaca davanu taisisana visi, negliti izsakoties, saka dirsties viens uz otru kamer es sedeju un skatijos. Tad man palika slikti es aizskreju uz toleti un meginaju vemt, be nekas neiznaaca un tad es saku histeriski raudat un man nebija speka piecelties. Neviens pat nepamanija ka manis tur nav. AA ja un pa celam es ieskreju stendrii un man uz piees ir puns.Pec tam kad es gaju pakl picai ko pielikt pie pieres es iebakstiju se acii. Tad majas uz kaadu stundu bija klusums.
Velak man mamma iedeva 2 tabletes pret galvassapem, un pecc kadas stundas viss bija ok.
Pavadiju daudz laika sava darza sodien ar mammu un savu kaki +siltu teju. Seit ir tas bildes kuras vina ir uznemusi, bet man ir mans copyright jo tas ir manas bildes taak shto. Paris no tam es pati fotografeju. Like the last one un 4,5,6 kreisa pusee xD
Hmm jaa. Peteris man uzdavinaja gitarai jaunu somu (yayya) pr ko man ir prieks jo sito var normali likt uz pleca. Manu iepriekseju somu vereja tikai nest rokaas+vinai bija kadi 3 caurumi.
Mani rit un parit nelaidis no majam, kas nozime ka man bus ilgtermina garlaiciba.
Es gribu nokrasot savus matsu rozaa-sarkani-lilla krasa. Es nezinu vel isti kas ta par krasu be nu jaa...
Peteris sava xbox panema Star Wars speli no 'Blockbuster' un mes sodien vakara spelesim. XBox is so much better than PS2 :D


Sanemat manas kartinas peoples xD?
xx

7 comments:

  1. kādēļ tu liec savu copyright uz bildēm,ja neesi tās fotogrāfējusi?

    ReplyDelete
  2. i know what you mean, kapec paliec anonims, bailes no manis? :D

    ReplyDelete
  3. OOOHHH ANNONYMOUS :D Whose it from Agnese??? What she say?? This post is nice :D OH APPART FROM THE NEARLY PUCKING :D MERRY CHRISTMAS

    ReplyDelete
  4. Jā,Gu4 noteikti bail : D
    es vnk nemāku nomainīt,uzrakstu komentāru un uzspiežu post.

    Krista!

    ReplyDelete
  5. xD Krista?! Cau!
    A nu mans copyrights jo manas bildes hehe ^_^
    Priecigus ziemassvetkus sauliit! :* taisi sev ari blogu, es tev tulit draugos uzrakstisu,xD

    She just asked me why i have my copyrights on my pics :D I know that almost puking wanst nice, did u translated it you naughty girl? :D

    ReplyDelete
  6. Man patīk tās meitenes ziņkārība : DD

    A jau kkad mēģināju taisīt,bet man neiznāca : D kkas nočakarējās

    Tavai zināšanai,es katru dienu tavā blogā ienāku ^_^

    Tev arī priecīgus,nu jau pagājušos ziemīšus : D

    ReplyDelete