12 November 2010

Pile of Rubbish

Sodien skola man bijs slikti, tapec prasiju visiem pec kartas vai ir paracetamols kadam. Beidzot kad pienaca tresa stunda geografija, man blakus seez Sheriece (no Karibu salaam) un vinai beidzot bija. Es izdzeru tableti. Pec pusdienam palika labaak.
AA Mums matematikaa ir viena puse kura stradaa un macas, un otra puse, kur tikai uk meitenes sez, un visu laiku gossipo un runaa par serialiem.Un viena meitene teica: 'Hey, i realised, all the geeks sit on that side over there!' Es gribeju vinu ieplaukat bet, tad es izdomaju kluset un uzlikt austinas.
Visu sodienu mana mp3 skaneja 'Blessthefall'. Par nelaimi manas austinas ir tik klusas ka es to muziku laba nedzirdeju. Klasesbiedri gan dzirdeja, es tikai nesaprotu kaa?
Sodien ir piektdiena. Piektdienam jabut priecigam, jautram utt. bet mana piektdiena ir vienkarsi ka saka te welsaa: shit.  Es esmu iesprudusi sava istaba ar kameru, saplestam zekubiksem, izpurusiem matiem un smagu muziku.
Es laikam esmu pazaudejusi savu ta saucamo 'vienigo draudzeni'. Nu neteiksim ka es vinu pazaudeju, vina pati aizpeldeeja cita virziena. Un tapec no sodienas/ritdienas es busu cita persona. Tada kurai nevajag nevienu citu, un kas ir neatkariiga. Skolas stundas garajos pusdienslaikos, es sedesu LRC (Lerning Recources Centre), un macisos fiziku, un kimiju.Un francu valodu, varbut. Un iepazisos ar daudziem jauniem cilvekiem, un nebusu ne no viena atkariga, ka lidz sim es vienmer kadam uz kakla sezu. Ka piemeram pedejos 3 menesus Luizei.
 Re cik es gudri skanu, hehe.
Es neesmu atradusi nevienu ar ko varetu iet uz BFMV kopaa, decembrii. Nevienam nepatik. Nee, es zinu vienam zenam sauksim vinu par 'A' patiik. vinam bija dzemperis ar BFMV, taka es zinu ka vins ies,  bet man bail ar vinu runat. Man vispar pazud valoda, kad lieta nak pie runasanas ar emo zeniem,. Vins ir kaitinoss citreiz, aizstiek man matus, un vissi uzskasitie mati ir veejaa, ahh.

Ritdien vlaunteering in charity shopp,. un iesu ar Batoul ieprkties.Lai gan mums ir loti dazadas gaumes, jo man parsvara patik melns utt, bet B patik viss kas ir zurnalos, taa kaa// Vismaz ir kads kas grib ar mani kkur vel iet. Es neticu savam ausim, ko es te tikko sadrukaju, cik es esmu atklata.
Ah, vakar bija tik divaini. Es busu atklaata. Es meginaju aizmeket cigareti sava istabaa pie loga, jo man bija briesmigs garastavoklis un gribejas kautko stulbu izdariit. Nu tad es sezu sava istaba uz palodzes ar cigaretti (starpcitu pretigi, ahh, es nespeju noticet ka man vispar ienaca ta doma)un atvertu logu, un tad es peksni ieraugu, ka kaiminu darza stav kaiminu meitene un skatas uz mani. Es atri apdzesu cigareti un tas skatos vinas vairs nav. Laikam aizgaja pasudzeties mammai or smthin. Un jaa, es pat nesmekeju, un kaimini ar kuriem es biju labas attiecibas, domas ka es kautkads stulbs pusaudzis kas smekee un traumee bernus or smthing,.
Visada gadijuma,
Es vairs neraudu.
Bet.
Man galva ir ienakusas stulbas domas, par tabletem, ahh cik debili es nespeju sev noticeet. Ka es gribu atpakal uz Latviju ;//////
Es drosvien neraudu jo viss jau ir izraudats, un vienkarsi vairs nav jega/
Tatad esat dzidejusi par manu sudigo dzivi, un es vairs meginasu par to te nerunat. Ja man nav nekaa laba ko ierakstit tad kada jega vispar rakstit?


Cik gari.
Es rit vilksu svarkus un busu meiteniga, ja?

Confide- Such Great Heights

Stulbam rakstam, stulba bilde.
+skolas uniforma. skaistaa.
es vinu milu

No comments:

Post a Comment