06 November 2010

pessimiste.

Visa Kardifa jau gandriz ir izrotata ar ziemassveku rotajumiem. Bet Kada jega 2 menesus pirms ziemassvetkiem likt ziemassvetku rotajumus? Tad jau aps pasiem ziemassvetkiem bus noriebies. Ta parasti notiek ar visam ziemassvetku eglem kas man ir majas. Ja uzliek pa agru, piem. 3 nedelas pirms. Tad ta egle jau pec nedelas nesniedz nekadu prieku, un sajutu. Paldiesdievam es centraa esmu tikai sestdienas, taa ka man nevajadzes tik biezi visu to redzet.
Man ir tada sajuta ka mana vieniga draudzene, kas man te vispar ir, izmanto mani kad vinai nav ko darit, vai kad vinas draudzenes negrib but kopa ar vinu? Why the hell do i desrve that?
Ahh, ka man nepatik skola. Vienkarsi Ciest Nevaru.
Varbut virspuseji skola liekas tiri ciesama. Bet ta nav. Visa taa uniformas padarisana dara mani slimu. Un man ir tada sajuta ka es tagad zaudesu gadu pec gada, justamas nelaimiga, niekodama ta saucamos pasus labakos dzives gadus.
Ahh, es esmu tada vientulniece. I mean common, man nav bijis boyfriends jau pusotru gadu, cik normali ir tas? Es zinu ka man butu jaizliekas ka man ir vienalga un ka man nemaz nevajag, bet AAA, tas tacu apniik. katra diena tada pati ka iepriekseja. Nothing to look forward to. Man nekad nav ta ka es zinu ka ritdien notiks kautkas kas man liks smaidit patiesu smaidu. Es censos but labaka personiba, bet hujjj vinj zin, kada jega

ahh, im off



bloody fuckiign awful pictures of me right nowww,
thanks for reading you fake human being,
go and get sick.
ahhew

2 comments:

  1. Ahhh don't be sad baby :) If you are... xD Today was a lot of fun, apart from the hot chocolate :)
    xx

    ReplyDelete
  2. xD

    apart from the hot chocolate, you kidding me? i laughed my arse offf, ;D
    When i took the pants off at home, i was shocked. xD

    ReplyDelete