23 November 2010

Action for solution

no manis te nav bijis zinas kadu laiku jau. nu 3 dienas man liekas xD
Bet, neka jauna man nav.
Tikko bija tris teatri. Pirmas 2 stundas mes riktigi atkartojam visu kas mums pagaidam ir, bet tresaja stundaa Musu grupai pievienojas Dzikobs un Brandons un mes vienkarsi runajam par muziku,. AA dzeikobs teica ka iemacis man spelet bungas!! Tik forsi, nevajadzes pat  privatstundas. Robs ir tik smiekliigs, man viena dalaa vajag skatities vinam acis, un but bedigai vs dusmigai vs apjukusai, un ka es varu but visas tas lietas vienlaicigi kad es vnk nevaru notuet nopietnu seju. Sis tris nedelas es Dzamalu, kas ari ir musu teatra grupaa, neesmu redzejusi nevienu reizi un mes tris visu darbu pabeidzam, uzkaktijam skriptu utt, un vins tagad 2 nedelas pirms mums vajag pabeigt ierodaas, un ahh tik kaitinosi. Bet vins ir tik, neveikls un man ir smiekligi. Bet tad es esmu vel daudz neveiklaka un es noteikti izskatos kadas 10 reizes jocigak.
15 min. starpbridi visi skatijas 2 zenus kaujamies, viens bez krekla un asinojosu seju, ahh nabags. Es nezinu kas tur isti notika, bet Luize un velviena meitene fotografeja un tad stundas laikaa viena skolotaja (auguma vina ir man lidz pleciem un vinai ir tada loti vecmodiga frizura+ balti mati) ieradas un teica Pardisai lai vina nem visas savas mantas , kameru utt un vops, velak vina mekleja tas bildes. Ahh sarezgiti, priekskam vispar bildet? ;D

20 minutes un tad 2 makslas un pec stundam man jaiet uz extraa english help class, un jaa. neko. Es loti ceru ka varesu rakstit augstako darbu, lai vizsmaz dabutu B anglu valoda.

ehh, off to play some games :D
ataa.

No comments:

Post a Comment