25 November 2010

jaharf

es vakardien divaini uzvedos. pirma jociga lieta vakar bija no pasa rita. Es pamodos un ieraudziju uz spogula zimiti no mammas, kur bija rakstits ka vina man uz jauno gadu lausot braukt uz latviju pie kadas draudzenes ka ir gatava mani uznemt. Un tad, es pat nepasmaidiju. Es biju tik loti apjukusi, ka es kadas 5 minutes staigaju apkart savai istabai, un tad nogaju leja uzlikt tejkannu un tad uznacu atpakal augsaa. Es zinu man vajadzeja sakt izradit kautkadas emocijas bet es vienkarsi nesapratu neko. Tad beigas es aizgaju lidz mammas istabai un prasiju: 'Tu laikam mani loti mili. Tev liekas ka es esmu tada depresijaa ka mani vajag sutit uz Latviju. Un ko tas maina? Viena nedela un tad atpakal.' Un man bus vel lielaks makonis virs galvas... Aj, nnu man bija viena diena izlemt vai es gribu, vai nee. Un dienas beigas es sapratu ka man janvarii ir visi eksameni un es nevaresu pamacities.
Un sodiena vispar bija stulba. Visur kur es eju mani atraida. Ahhhwalaahfuck.
Es pat vairs nevaru visu atcereties.
Erm.
Nelaida mani uz Tesco (pa vartiem ara) kautgan vel bija 20 min. palikusas. Un tad es iegaju kafiterija pa nepareizajam durvim un man prasija lai es eju araa un tad apkart. Un tad, vel man nepardeva karsto sokoladi jo zvanss bija nozvanijis. un vel un vel, un vel. Labi mani tagad dzen no bibleotekas ara, jaiet uz stundam. ataa.

4 comments:

  1. izklausās diezgan bēdigi, bet ja tu brauktu uz lv es tevi vsm satiktu... jo toreiz kka nesanaca ;/ bet nu vismaz tu varesi samācīties priekš eksāmeniem. Nu ja, vēlu veiksimi!

    ReplyDelete
  2. Es uz laviju nebrauksu vismaz lidz nakam-ziemai. Bet tu vari braukt ciemos uz sejieni!!
    ahh diena bija tiesam.., sudiga ##
    xx

    ReplyDelete
  3. ideja nav slikta bet nereāla :) + pie tevis jau Saša brauks

    ReplyDelete
  4. ahh jaa uz vienu sestdienu xD
    un tur nojuka greizi.. jo.. ah gars statsts. bet tu drosi vari braukt. always welcome! : )

    ReplyDelete