05 October 2010

type 'Agnese Gutovska' in google and see what comes up. Nothing xD

Es sonakt vispar gandriz neguleetju. Es nevareju aizmigt. Vai nu taas bija manas pukes kas staaveja uz palodzes vai es nezinu. Bet vispar iznak ka ta vispar es aizgaju gulet ap 3, parejais laiks pagaja murgaini. Sodien es paliku majas, negaju uz skolu. Mums bija zvans no skolas par to kur es esmu un kepec es katru otro nedelu neesmu otrtdienas skolaa. Vini doma ka man vnk nepatik Dramatiskais un tapec es nenaku uz skolu bet man ir pilnigi vienalga, es netaisos mocities veselu dienu teatrii kad es varetu mierigi majas guleet. I DONT GIVE A FUCK!

Luize uzrakstija man sodien no rita iszinu ka es esmu avizee un man pat neinteresee, viss par ko es domaju ir GULEET.
wildhead.xxx

enjoy your sleep. : ) I will.

No comments:

Post a Comment