23 October 2010

mes palikaam bez vadiem, :|

Tikko sanemu loti bedigu vestuli no Ellas kas dzivo Mancesteraa (vina ari ir Latviete, es a vienu gaju viena skolaaa Jelgavaa hehe ^.^) un vina jutas tikpat depresiiva cik es. Vel vairaak vispaar, man jau tagad ir vienalga par visu (it kaa, es vizsmaz sev ta esmu ieskaidrojusi) un man beidzot ir pielecis ka te cilveki kam ir 15 gadi, ir galvaa par kadiem 2 gadiem jaunaki. Viena meitene kas palika pa nakti no  piektdienas uz sestdienu, ir tik.. samaakslota. un vina ar Luizi visu laiku aprunaaja citus cilvekus, un galvenais ka vinas abas bija jaukas pret tiem cilveekiem kad mes vinu redzejam un It ipasi Ella (te iet runa par meiteni kas palika pa nakti nevis no Latvijas) vina apskaava Teiganu un teica vinai kko miilu un jauku, un kautgan pirms 5 minutem vina runaaja par to kaa Teigana zaudeeja savu nevainiibu, un cik vinai pretiigi liekas veids ka vina to dariija un ar ko vina to dariija, utt. Man vienkarsi bija pretigi klausities cik cilveki var but Stulbi, un dumji.
Es nekad nevienam neteiksu kautko ko es tiesaam nedomaju, un es neapskausu cilveekus kas man nepatiik, ka to dara visi manaa skolaa, kada ir jeega? tapec es laikam palieku bez draugiem..
bet jebkuraa gadijumaa..
Tas ir.. SAD. mm, Nabaga Ella (latvija)   man tiesaam ruup par vinu, vina teica kautko par pasnaaviibu, bet es meginu tagad vinai ieskaidrot ka nav veerts. Laikam vina juas vienkarsi briesmigi, ja jau par to domaa. Es par tadu kautko nekad vel nesmu domajusi.Mes te vienkarsi neiederamaies, es to esmu jutusi jau ilgu laiku. man dzive ir citas vertibas, un man jau laikam vairs nav svariigi,,,

izbaudi savu dzivi, kamer tev vinaa vel ir ko izbaudiit, : )))
xxx


2 comments:

  1. is this about me or a different ella hehe ^_^
    have a good half term x

    ReplyDelete
  2. it's actually about you and an different Ella, a Latvian one, that lives in Manchester ; DD
    ^___^
    you too, ssturtday was funnn, <3

    ReplyDelete