10 October 2010

it's perfectly fine.

Briziem es nevaru atrast jeegu manai dzivei. vina ir tik neinteresanta. katra diena ir nodzivota tiesi tapat ka iepriekseja.mans smaids ir neists un man japiespiez sevi domat  pozitivi, lai gan mirklos kad es sabruuku no nastas man viss tas iekrit sejaa un es saprotu ka viss ko esmu izdzivojusi nav lidz galam ists.Un tad VISAS tas lietas kas man briziem liek sariesties asaraam aciis iesaujas prataa un es vienakrsi raudu. bez iemesla. jo kas gan ir vainas manai perfektajai dzivei. Nekas. un ta tas jau ir pedejos 2 gadus. N O T H I N G

Kaa tev pagaja diena?' katru dienu man mamma jautaa
'Normaala. Ka vienmer' Es vienmer atbildu
nekad neko vairak par 'normala' es neatradisu.
gan jau jus saprotat ko es doamju...
ahh, varbut es pa dramatisku uztaisiju. bet aa es jutos. Un tapec es laikam saksu rakstit dziesmas. Bet par ko gan lai es rakstu ja man nav nekaaa.Par. Ko. Rakstit.

gan jau ritdiena bus vieglaka, un ar laiku smaids kluus naturaals.
agnese.x

No comments:

Post a Comment