09 October 2010

im happy the way my life is.

Visadi labumi second hendaa, kur es brivpratigi stradaju sestdienas.


Pasaa veikalaa,


british Red Cross


Pilns plaukts ar ziedojumiem kuri vel nav pardosanaa,


DAUDZKAUTKAS kas vel nav pardosanaa, un kas man patiik, : D


Fairy's stuff


#
Es nekad nevaretu uzdavinaat ziedojumu veikalam SIS kurpes. ;D


Dzinsu bikses+ pricesu piederumi.


Uzdevumu piesprauzamaa tafele,


Emmm, izmeri kurus es labprat pa kluso panemtu un uztaisitu krelles, or smthn.


daudzkas.


izmeeri,


veikalaa


Wonderful life,


Sveiki!
Pirmkart es atvainojos Denijai, ka es nebiju skype, es biju pie draudzenes un tikai stundas macisanas parvertas par paliksanu pa nakti.
Lai gan Luizei virs gultas karajas sapnu kereejs, man bija diezgan baisigi divains sapnis jebkuraa gadijumaa. Vins bija par foto veikalu, un kautkadiem divainiemn tiltiem,
Vakaraa mes klausijamies japanu muziku kas man par parsteigumu loti patik. Taaada easy listening,

Tad es ap 10.00 braucu majas, pergerbos no skolas uniformas, uz normalam drebem. Paedu pusdienas un braucu uz Veikalu. Tur biju ap 13.30  un es iepazinos ar citu meiteni kas ari brivpratigi stradaa, Sauc Marija man leikas es neesmu parliecinata, bet s zinu ka vinai ir 16 gadi.

Es tad skiroju drebes, un atradu loti forsu, kosu orandzu dzemperi. Liels izmeers, kautkads 42, bet man patik maisgas drebes, un mjaa, es vinu panemu majas uzmerit.A es vel atradu kaa vinas sauca... Fiskas? Vinas pardodas 10 pa 50p. Es panemu 18, un man bija atlaide. Es dabiju 18 for 50 p.  ;D

man noteikti vel te bus bildes no Luzizes majas un no fishkaam,
wildhead.x.

No comments:

Post a Comment