03 October 2010

gruts mirklis.

.nopuuta.
sodien ir svetdiena. vakardiena bija viena no brismigakajam sestdienam kas man ir bijusas sogad. sodiena bija vel pienemama. biju uz kino ar Luizi uz filmu 'Made In Dagenham' un no rita es centos gulet mazliet vairaak. nu tas ir, es centos nelist ara no gultas ap 8, bet es vnk nevaru. es panemu pabeidzu francu valodas majasdarbu, iemacijos kadus 20 vardus, tad piezvaniju luizei un paprasiju vai vina sodien var iet uz kino.

Aj par vakardienu man vsp. negibas runat, visu dienu mocija struntiga sajuuta. No sakuma man autobusaa bija nelaga nojauta par virieti kas man mazliet mazliet uzbazigs un aizsdomigs ar saviem jautajumiem, 'kur es stradajot' 'kad es stradajot' un no cikiem lidz cikiem. paldiesdievam vins izskaapa kadas 10 pieturas pirms manis.
Tad es gaaju uz ziedojumu veikalu kura man bija jabut 1. un pa celam ieraudziju spelejam uz ielas zeenus no manas klases. muzika atgadina kautko lidzigu kaa 'The Kooks'. loveee. Nu jebkura gadijuma. Es viniem pamaaju, un apstajos lai paklausitos, bet tad es atcerejos ka man jaskrien uz veikalu, un tad kad es nonacu veikala vins bija ciet. Tad es aizgaju lidz bibleotekai kura atradu Luizi un Armanu klausoties dzivo muziku. Paedeju paris minutes. Tad es gaju atpakal uz veikalu. Ciet. Eju atpakal uz bibleoteku. Izmekleju VISUS staavus kadas 20min aizneema. tad es piektajaa stava 10 minutes gaidiju liftu. Es atradu 2 zenus no musu skolas 2 stava, kuri ari mekleja L un A. Tad izradas ka vini tomer ir 5 stava. mes braucam auksaa. Es pasezu ar viniem kadas 10 minutes. Tad eju atpakal uz veikalu. CIET!!! visa mana dusa bija pakalaa. tiesam, es jau ta pamodos ar to stulbo sajutu bet bija jabut normalai sestdienai, bet nee es lidz 15.00 pavadiju vinu tikai staigajam apkart.
Es nopirku sev karstu sokolaadi. Un gaju uz kiino. EAT.PRAY.LOVE. satiku filmaa Batoul un Katie. mjaa, pec filmas es braucu majas, un.. neko nedariju.
Piektdien vispar bija ka es teicu. atnaca tikai Luize.
mjaa./
ritdien ir cilvektiesibu organizaacija, un musu skolu izvelejas no VISAM UK skolaam, un tiesi musu grupu,. Mums bus prezentacija un tad no preses naks fotografi un mjaa, mes dabusim daudz konfektes no Mrs. Thomas. mm, varbut ritdiena bus labaka.
Man liekas es saksu rakstit dziesmas. Mana dzive ir mazliet tuksa. Tuksa. Jaaa. tapec varbut man nekas neiznaks dziesmu rakstisanaa. Jo man nav isti par ko rakstit. Es te jums visu savu dzivi izlieku ka gramatu.
Citrezi kad es jutos ALONE, es uzlaboju omu paskatoties uz savu kaklrotu ar hotdogu uz vinas un ar 'FOREVER' virs vina. Jus ari vinu nesajat vai tikai es? vai, kad citreiz man ir tada tuksa sajuuta, es zinu ka vienmer busu pati sev. <3
xxx

No comments:

Post a Comment