14 September 2010

we dont want to label it,

cau,,
MAN bija liels parsteigums kad es iegaaju sadalaa 'stats' un statistikaa uzradijas ka augustaa vine mana blogaa bija iegajusi 272 reizes!!! un kaada puse taa bija skatijusies vinu no amerikas.. Mm, interesanti,, 'D
nu taa, es veiksu uzlabojumus savam sim blogam un rakstisu biezaak+liksu vairak bildes.
Latvijas bildes man vel nav gatavas, nav bijis laika sataisiit un sagrupet vinas, bet kautkad somenees es vinas pabeigsu,
Pedejas divas dienas ir bijusas katostrofaali lietainas+makonainas+vejainas+aukstas. skolaa man neviens par melnam biksem ar sauriem galiem nepiekasaas, bet piekasaas par to ka man uz kurpeem ir mazas baas sviitrinas, uhh paldies dievam es sodien neuzvilku savas kedas, mani butu savusi nost uz vietas,

mm, jaa, par skolaam, es nenomainiju skolas, jo taja skola kura man vajadzeja iet nepietika vietas jauniem skoleeniem , un vopsem es celos 06.00 no rita 07.00 izeju un skola esmu 08.15.

man vajag nopirkt melnu siltu jaku ar kapuci, jo ta kas man tagad ir melnaa jaka ir tikpat plaana cik mans t-krekls. un savu skolas dzemperi es nevaru atrast, vins kautkur ir izkupeejis, ;9
Man sausmigi daudz majas jamacas tagad, jaraksta anglu valdoa kursadarbs, un man japiestrada pie savas maakslas gramatas jo mums sogad (jaa, 2010) bus janodod, un man tik daudz kas nav pabeigts,
UN, sogad es rakstisu augstako darbu zinaatnee un geografijaa! un iespejams ka matematika, bet par to es vel neko nezinu,
mm, es mazliet par daudz runaju par skolu,
es rit pabeigsu so rakstu man vajag labi izguleties, : )

No comments:

Post a Comment