18 September 2010

pulled apart by horses

taa, tulit bus pulkstens 12, un mm, kamer bralis neatnaks es nekur nevaaru iet. man 14.15 ir frizieris. Man bija sarunas satikties ar Batt***, pie makdonalda 14.3o, tapec es vinai pazvaniju un teici ka es busu pie friziera, un vina teica ka atnaksot un pagaidisot kamer mani .. mm, kamer man nogriezis matus, pec tam mes aiziesim uz superdrug vai boots un nopirksim man matu krasu.,, un pec am mes satiksimies ar Rozie, un Josie un es neznu kas tad, Mjaa, es vinas abas ta isti nezinu, es skola tikai ar J runaju, ar R man isti nekad nav par ko runat. Es vienreiz satiku vinas mammu uz ielas (es nezinaju ka ta ir vinas mamma) un vin teica ka man ir cooliigi mati, es teci paldies. Vina neizkatijas pec mammas, un es nekad nebutu iedomajusies ka vina ir R mamma. Vinai kajas bija lieli, melni platformas zabaki, mati visi bija sapiti tados ka dredu bizees, or smthn, un uz rokas vinai bija daudz tetomvejumi, un pirsins luupa, un LIELS smaids, Vian vienmer smaida kad es vinu redzu. Atgadinu es vel tad nezinaju ka vina ir R mamma, bet tad mes vienreiz ar Luizi gajam kopaa majas, un vinas abas sasveicinajas, un tad es prasiju kas ta tada ir un vina teica, ' Ohh, she's Rozies mum,' un es biju gar zemi. R pati tada diezgan gotiska izskatas, kalsna, baala ar meniem matiem, un melnaam acim, nu paskatieties man faceboksaa ja kadam no maniem lasitajiem ir.
Josie ir loti skaista, un visa vienos vasaras raibumos, nu kaa, kaajas, rokas, seja. man tas liekas loti skaisti, bet vina vienmer gandriz appudere seju taa ka nevar redzet vasarasraibumus. Vina mak loti skaisti taisit matus, un vienmer gandriz ka no zurnala iznakusi.
Nu jebkuraa gadijumaa mes pie B paliekam pa nakti, un jaa, gan jau atkal iesim nakts pastaigas pa plavaam citu cilveku privatipasumos,

aah gari gan
rudmate.x

No comments:

Post a Comment