05 September 2010

mmm rudens,

cau, septembri,, visskaistakaja menesi no visiem (neskaitot oktobri). cerams te driz lapas paliks krasainas, jo man tad mazliet drumi bus. mm, pirmas paris dienas welsaa (neteiksu vairs anglija, jo es Anglija nedzivoju ) bija loti saulainas,, visu laiku spideja saule, un es vinas mierigi pavadiju, majas, kravajot ara cemodanus, kartojot istabu, dzerot meza ogu teju (kuru man liekas es par daudz sadzeros :..) es biju aizgajusi ar mammu lidz skolai piektdien, un vina ir tiri ta neko, uniforma gan daudz no citaam neatskiras, (attels augspusee, ;D ) man patik krekls, smuki sarkans, tikai kad es atkal nokrasosu matus vinus drosi vien nevares redzet uz krekla fona (jagaida kabatsnauda, 25tais, kad es beidzot varesu nopirkt krasu). Vakar nogriezu sev colku, un es tacu grasijos vinu attaudzet, mulkigi, bet es vienmer noneku pie viena un ta pasa, ka atkal nogriezu.
Rit man ir pirma skolas diena. Man nav uztraukums, man patiesiba ir vienalga tur ir normali cilvekeki,vai nav, kada atskiriba es tur tikunta macisos tikai gadu,
bet pati skola no iekspuses ir daudz normalaka, nav tada ka mana iepriekseja skola, kas izskatijas pec fabrikas, kosi dzeltanam sienam, un divainu vecu gridu, un smirdosu kafiteriju.

Aa, pedejas divas dienas latvija, mes bijam Roja ar teltim (no sestdienas rita lidz svetdienas pecpusdienai). Sestdienas vakar mes skrejam juuraa. bija tik divaini auksti,ka es saku pamazam nejust savas kajas, un vinas dega. es nezinu ka tas iespejam, bet nu ta bija. vilni bija tadi milzigi, un man bija bail. Viena puse debesim bija skaista rozaina, otraa bija tumsi makoni, un brr, to bridi kad mes no udens izkapam, mes uzreiz skrejam gerbties, es biju savilkusies tris kartaas+ un pazaudeju savu salmu cepuri. #

FAKTI:

, es esmu vegetariete. m, jau nedelu. (smiekls)
pedejos pusotru gadu man nav bijusi diena kad es neesmu uzkasijusi matus, (aak nabaga mati )
esmu jau ruda gadu un 2menesus, (happy anniversair'éé )
mani ir aptuveni 50 gramatas istabaa (nebus driz kur likt,,)
katru dienu es vakaraa, videji, no savas istabas nonesu uz virtuvi 3 kruzes (teeja, nu jaa)
man nestrada austinas (dzivnieks nograuza, un es pat nevaru ieiet amazonaa nopirkt, cik slinka)

mm, man vairs nav ko teikt
arlabunakti
rudmate.x

No comments:

Post a Comment